Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-25, 15:14   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: Sommertid eller vintertid?

det villejo vært upraktisk på mange måter med tre tidsssoner i et tross alt lite land som Norge, sånn i forhold til at vi jo tross alt forholder oss og reiser en del mellom øst og vest etc, så jeg er glad vi har den samme tidssonene selvom vi burde lagt i på GMT, og at vi da har den i midten er logisk. (Stemmer vel også for folk flest siden folk flest bor på Østlandet?)

Jeg stemmer for at vi koordineres oss med landene rundt oss når vi engang slutter med klokkestilling. Som vel også er det politikerne jobber for via eu. Sist jeg leste heller det muligens mot sommertid hele året (for et er mange som vil ha det, både her og i andre land rundt oss?), men vi får se når de kommer så langt