Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-25, 19:09   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Hundefor ved diaré

Har kjøpt et hundefor hos veterinær når hunden har hatt diaré. Det har hatt veldig god virkning, lurer på om det var fra Hills.

Jeg har ikke åpen veterinær i nærheten. Det er en uavhengig dyrebutikk i nærheten. Hunden var alene hjemme 3 timer i dag, og hadde hatt uhell med diaré inne i denne perioden. Han gikk tom for foret han til vanlig bruker i dag. Jeg har sånn diaré-pasta. Trodde jeg hadde det diaré-foret kjøpt hos veterinær og, men det har jeg visst ikke. Jeg har to andre pakker med tørrfôr han ikke har prøvd før, men det er jo ikke anbefalt å begynne rett på nytt for, ihvertfall ikke når han har diaré.

Vet jo ikke om det var et engangstilfelle, jeg prøver å planlegge morgendagen i tilfelle ikke x-en er villig til å hjelpe.

Ser ut til at både det vanlige foret han bruker, og det vi har hatt god effekt av ved diaré kun selges hos veterinær.

Eller vet noen om om det selges gode produkter til hund ved diaré på vanlig dyrebutikk? Har den pastaen, canicur og et annet merke.

Kjøring til dyrebutikk tar bare 5 minutter, Kjøring for å få tak I det vanlige tørrfôret i morgen tar halvtime hver veg, så prøver å planlegge eventuell innkjøpstur som tar minst mulig tid, i tilfelle han fortsatt har diaré i morgen. Men da vet jeg i så fall ikke hva jeg skal kjøpe til han på vanlig dyrebutikk. Noen som har forslag til noe effektivt utenom den pastaen som ikke kun selges hos veterinær, men også på dyrebutikk?