Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-25, 18:27   #5
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags påskekrim skal du se? (2025)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Gir Telia prisavslag? Det ante jeg ikke. Eller, vent. Vi bor i borettslag med dette inkludert i husleien, så jeg tror kanskje ikke det gjelder oss uansett.

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi bor ikke i borettslag og fikk velge om vi ville ha 50 gratispoeng eller 109 kr i prisavslag. Poeng trenger vi ikke, vi har jo allerede de poengene vi ønsker i abonnementet.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Samme her. Vi bor også i borettslag hvor Telia krangler med tv2 - har ikke merket noe på husleia, nei.

Jeg bor også i borettslag med Telia inkludert i husleia. Vi har fått 50 poeng ekstra.