Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-25, 11:44   #3
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korsika – Ajaccio – hvor bør man bo?

Ganske stor forskjell på Korsika og Barcelona, øy og storby.

Jeg har vært en del på Korsika og flyr da til Ajaccio, men bor privat lengre sør på øya så kjenner den delen best. Ikke så langt fra Bonifaccio som er en veldig fin havneby med koselige butikker, en gamleby oppå klippene og flotte båter i havnen og mye liv om kveldene. I området rundt en det mange flotte strender. Som regel fristrender uten solsenger, så sånn sett relativt billig. Jeg ville funnet noe i det området men absolutt leid bil så jeg hadde kommet meg rundt!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat