Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-25, 18:08   #37
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å tenke ny bil

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Og så syns jeg det er rart at dere kritiserer henne for å ville bruke 350' på nyere bil, som skal være hennes eneste bil, en familiebil til hverdag og ferie, på europaveier med høy fartsgrense. Mens flere av dere som maser om liten elbil har denne som nr to-bil, og bruker langt mer penger på biler pr år enn jeg og Star har brukt til sammen de siste ti år, tror jeg.

Usikker på om Nissan Leaf regnes som liten bilen eller mellomstørrelse, men det er ihvertfall den eneste bilen jeg har. Den brukes både på motorveier og midt i Oslo. Det jeg har å utsette på den er ladeplugg og rekkevidde. Plass, akselerasjon og sikkerhetsløsninger er mer enn bra nok. Jeg har fraktet en hel utesofa hjem i Leaf'en min.

Jeg kom fra fossil stasjonsvogn og savner ikke den. Jeg har ikke manglet plass i bilen min noen gang på tross av to barn, stor hund, tidvis mye bagasje og mengder av skiutstyr.

Dette er ikke kritikk, det er innspill til tankevirksomheten. 😊

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat