Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-25, 23:48   #25
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket pålegg spiser du på knekkebrød?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Er det eit alternativ å bruke naturell smøreost (eller med smak, for den del) i staden for smør/majones?

Skjønar godt du syns det er kjipt og vrient med dei matrestriksjonane.

Takk, vet ikke om smøreost er noe sunnere enn majones under skinken?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Cottage cheese, tunfisk, agurk, salt og pepper
Leverpostei, tomat, salt og pepper
Laksepålegg
Svolværpostei
Tunfiskrøre

Kan du spise avokado eller hummus? Det er godt til kjøttpålegg synes jeg.

Ja, jeg kan spise begge deler og jeg liker også tunfiskrøre. Det sklir ofte ut når det er mat jeg må tilberede før jeg sører det på mine Wasa fiberbalance. Det er ikke de mest spennende knekkebrødene heller, men de har mindre karbohydrater pr knekkebrød enn f.eks. Husmann. Jeg spiste kun Rugsprø original tidligere, men jeg gikk veldig lei. Nå er det kanskje på tide å prøve de igjen.

Floksa: Jeg spiser heller ikke brød. pga karbohydratene for min del. Jeg sparer karbohydrater til viktige ting som sjokolade. Derfor drikker jeg kun vann og kaffe også. Aldri juice, f.eks.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat