Tråd: Gruffetråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-25, 18:52   #548
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd

Gruffer, Og er overrasket over at det ikke var noe trøkk på å få solgt boligen vår.
Kun 1 budgiver, har bydd 3 ganger, første var 1,3 mill under og nå prøver vi med et motbud. Ingen andre har respondert og det er utvidet frist tik kl.20 i dag.
Lever i håpet...

Jeg har ikke peiling på boligsalg men vi ser klikk på Finnannonsen. Det er over 5000 klikk hittil og jevn titting på annonsen hver dag men det betyr tydeligvis ingenting.
Megler har sagt at hun har 27 p. på blokka men ingen vil by først og alle vil vite om det kommer inn bud. Vet ikke helt om vi tror på det altså.
Men samme det. Det er uansett mye penger.

Jeg har vært helt på tuppa av dette så vi har leid en leilighet i nærheten fra 1.juli sånn at vi har et sted å bo i mellomtiden til vi finner en ny bolig og da har vi god tid til å lete og å finne noe uten stress.
Herlighet for et styr.