Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-25, 12:32   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikk til baby

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Åh Den var kjempefin. Den fikk jeg lyst til å strikke.

Kan vi ta en liten diskusjon om farger - slik jeg kjenner foreldrene så er de det motsatte av "søte". De kommer ikke til å insistere på rosa hvis det er jente eller blått hvis det er gutt. Snarere tvert imot. Jeg tenker at det da med fordel kan strikkes i grønt, rødt eller brunt. Eller er det andre fargeforslag man bør vurdere? Det gjelder jo ganske uavhengig av hva man ender opp med å strikke.

Jeg strikket en i støvet blågrønt da jeg ikke visste kjønn.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat