Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-25, 11:29   #1036
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag? #18

14 åringen mener hun vil ha toro italiensk gryte. Hun har glemt at 1) det er jo egentlig bare kjøttdeig og spagetti mer erter i. 2) at ingen av dem er glade i erter 3)at hun mener hun ikke liker kjøttdeig og spagetti, eller egentlig ikke glad i pasta, eller tomatsaus, eller, et eller annet sånt.

Vel, hun skal få toro italiensk gryte. Og spiser hun den kan jeg jammen innføre kjøttdeig og spagetti oftere, jeg kan glatt knekke spagettien og koke den oppi om det er DET som er greia, de to andre ungene liker jo det når jeg lager det (dog vanligvis ikke fra en toropose) så.... o men runde med itaniensk gryte får tilbake i familiens middagarepetoar noe som var en safe rett å ta før tiden, så ren bonus.