Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-25, 23:01   #8
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trøbbel med FB

Nå har jeg prøvd alt dere tipset om. Gruppa skal være synlig for søk, men den er ikke det for meg. Jeg prøver å dele link til siden via datteren sin telefon, men når jeg selv trykker på linken står det at siden ikke er tilgjengelig. Navnet mitt dukker ikke opp i listen over navn som kan legges til, heller ikke for admin. Jeg var sist inne i gruppa 4. mai ser jeg. Og har etter det gått glipp av mange meldinger, som barna ikke syns er så viktig å formidle. Som feks dugnad Vurderer å opprette en ekstra profil for å få meldt meg inn igjen.

Burde vært i gruffetråden dette.