Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-25, 19:33   #13
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hard i hodet"

Når så mange ikke har hørt det skal jeg være forsiktig med å bruke det, spesielt når jeg ser Elise sin tolkning. Takk

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Skulle jeg gjette uten å ha kontekst, så hadde jeg kanskje tenkt... hm, nei, jeg vet faktisk ikke. Jeg hadde ikke umiddelbart tenkt "mentalt sterk" for jeg hadde tenkt "hvorfor ikke si mentalt sterk, da?!"

ha ha, det tenkte faktisk jeg første gang jeg hørte det! Men det er jo unektelig mer muntlig, synes jeg.

Hørte det på et ultraløp. Mulig sta/viljesterk/mentalt sterk er synonymer til folk som løper så langt

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Nei, ikke hørt det noe særlig. Hadde nok skjønt det hvis jeg fikk ørlite kontekst, men sånn løsrevet leser jeg det helt konkret. Som en liten treåring som stanger hardt i bordkanten, rister litt på hodet og rusler videre.

Ja, jeg hørte det jo kontekst (muntlig) første gang, så det var lett for meg å skjønne det. Personlig opplevde jeg at det stemte også, du er hard, seig i kroppen og du er hard, sta i hodet.