Tråd: Kvelertak
Vis enkelt innlegg
Gammel I går, 08:47   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvelertak

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Snakkes det om slikt på skolene? Foreldre bør jo gjøre det, men det kommer alltid til å være noen som ikke gjør det.

Det varierer garantert, men mitt forsøk på å ta en slik samtale med knerten (den gang ca 14 år) viste i hvert fall tydelig at dette var noe som hadde vært diskutert på skolen. Jeg fikk et langt foredrag om samtykke og han viste meg en tegneserie om å "offer a cup of tea" som jeg syntes var helt nydelig.

Men det er jo et sånt tema som vi som foreldre med stort hell kan gjenta med ujevne mellomrom.