Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-25, 11:24   #71
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #03

jeg er heldig og har en mamma som syr ut bunaden min, så den har hun fikset så den passet til ammepupper i hver av ungenes barnedåper, jeg var rimelig flat som 15 åring da jeg fikk den, så at jeg som trebarnsmor skulle passe inn i en bunad sydd da jeg var 15, og sikkert sånn 45 kilo tung, det er komplett utopi. Men nå har jeg overtatt mamma sin som var sydd da hun hadde fått to barn. Min skal krympes inn igjen til min datter som dog ikek er like sent utviklet som jeg var, men fortsatt like tynn som jeg var når hun til våren står konfirmant. Der er heldigvis nok av stoff til å sy den ut etterhvert som hun blir eldre og jeg forventer at hun skal veie mer enn 45 kilo når hun er voksen, ja. Men da må vi vel ha proff hjelp, for mamma varer ikke evig, eller så må hun lære megi større grad å bruke symaskinen min!