Tråd: Parfyme
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-25, 15:43   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parfyme

Wow, Lille_meg. Kom du inn i tråden bare for å vifte med pekefingeren?

Jeg kan heller ikke bruke parfyme i det daglige, fordi jeg jobber i åpent kontorlandskap. Men jeg liker å ha på meg bittelitt parfyme en sjelden gang, når jeg skal pynte meg litt ekstra, og ikke skal på jobb. Det skal veldig lite til, fordi jeg ikke er vant med å bruke det, og en parfyme varer i årevis. Men kunne godt tenke meg noe nytt, for jeg blir jo lei av å bruke den samme, så jeg følger tråden. Skulle ønske flere parfymer kom i mindre pakker, de er så dyre, og for min del er det ikke nødvendig med store mengder. Jeg rekker å bli lei dem lenge før det blir tomt.

Min datter kjøper mye parfyme på 'tise, så det kan være et godt tips. Det er nok mange som meg, som kjøper en parfyme, og går lei av duften lenge før den er oppbrukt, eller som finner ut at den ikke passer helt likevel.