Sv: Såpekassetråden #4
Opprinnelig lagt inn av My, her.
Når du får tilsendt en e-post som åpenbart er feil, og som er sendt ut til over 1000 personer som jobber i samme organisasjon: IKKE VELG SVAR TIL ALLE, for å skrive "Dette må være en feil". Og ABSOLUTT, ABSOLUTT IKKE velg "svar til alle" etter dette, for å skrive "Denne har jeg også fått", Og når du ser at noen andre er så IDIOT at de likevel gjør dette, så for all del, ikke vær så KORKA at du selv velger "svar til alle" for å skrive "Samme her!". I ALLE FALL IKKE SOM NUMMER FEM I REKKA!

For det første: Du kan glatt regne med at feilen er rapportert inn for lenge siden, og at det jobbes med å løse problemet (særlig når feilen skjedde før helga, og det står nevnt i avisa).
For det andre: Vi har ALLE fått den, alle vi som står på den uendelig lange lista over mottakere i eposten du fikk. Det er derfor vi står på lista!
For det tredje: HVER E-POST GÅR UT TIL TUSEN FOLK!! BARE SLUTT!!! 
Ha ha, nå kom jeg til å tenke på en mail om hvem som skulle bake kaker til en greie som gikk ut til alle ansatt i kommunen jeg jobber i. Samme opplegget. Men det som var mest morsomt er jo de som sender kjeft i retur til alle på lista.
|