Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-25, 16:32   #43
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: That time of year, kjole uten strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det teit å spørre om hvorfor dere bruker disse greiene? Jeg så en som skrev noe i retning av at man skulle skjule noe. Og da føler jeg meg litt dum, for jeg bruker kun truse under alle slags kjoler. Og ja, i stormen i går blåste en kort kjole opp og avslørte alt, men det skjer ytterst sjelden, og jeg er heller ikke så flau over det hvis det skulle skje.

Bør jeg være litt mer tildekket? Hilsen snart femtiåring.

Jeg bruker det mest for at andre skal slippe å se rett inn på trusa mi når jeg sitter med beina på bordet, eller skrever over noe eller kjolen henger seg opp eller fast. Og for å hindre svette lår i å gnisse. Men mest for å dekke til ja.
Har aldri reflektert over om andre har på slik shorts. Men for meg er det avgjørende for eget velvære.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat