Tråd: Parfyme
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-25, 17:46   #27
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parfyme

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Tja. Jeg syns egentlig jeg fikk ganske mye informasjon inn på de to korte setningene jeg skrev, så at det var bare vifting med pekefingeren er jeg ikke enig i.

Bruk av parfyme er i all hovedsak unødvendig. Når det i tillegg kan medføre allergiske reaksjoner og plager både hos den som bruker parfyme og hos de rundt, så syns jeg ikke det er unødvendig å påpeke at parfymebruk kan være problematisk.

Det er en annen tråd i forumet angående viktigheten av å ta hensyn til andre mennesker. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor det å ta hensyn til andre når det gjelder parfymebruk skal være så forskjellig.

Joda det var bare settingen, og utgangspunktet for tråden som var forskjellig. Her blir det som å gå inn i en tråd hvor det spørres om tips til god musserende vin, for å opplyse om skadevirkningene ved å drikke for mye alkohol. Gå inn i en kaketråd, kun for å minne folk på å spise mindre sukker.

Diskutere og problematisere parfymebruk må man gjerne, det har vi jo hatt flere tråder om før også. Og jeg er helt enig i at man bør ta hensyn (som jeg skriver selv, det gjør jeg også) men jeg synes det er et unødvendig innlegg i denne tråden, når trådstarter etterspør hvilke parfymer folk liker.

Min mening, vel å merke.

Sist redigert av My : 22-05-25 kl 18:42.
My er aktiv nå   Svar med sitat