Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-25, 10:34   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du reparert i dag?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg fikset/tilpasset og reparerte 3 bunader før konfirmasjonsbesøk tidlig i mai. Men ser at jeg har en jobb å gjøre med å vaske skjorter og gjøre noen små reparasjoner på den ene etter sist helg. Takk for inspirasjon og spark bak.

Mellomste (17) byttet slange på sykkelen på søndag, og kompisene fikk ødelagte slanger til å lage basse med.

Jeg har et forkle til min bunad som jeg må reparere, det har revnet litt i stoffet akkurat i kanten der knytebåndet er sydd på, og et par sømmer har løsnet litt. Forklet kan brukes slik det er, men det er lurt å fikse det. I år brukte jeg et annet forkle jeg har, til bunaden, men det hører til en annen bunad som er litt mindre, og jeg ser på bildene at det trolig er litt for kort, i forhold til stakken.

Så gøy at de lager og driver med basse!

Ellers har jeg også nylig fått reparert en av yndlingsskoene mine, hvor sålen var løsnet fra overlæret foran. Leverte til en på senteret som fikser sko og filer nøkler, og fikk det ordnet kjapt og billig.