Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-25, 11:31   #10
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du reparert i dag?

Jeg er utrolig dårlig til å gjøre reparasjoner på klær selv, har 100 tommeltotter og ikke har jeg symaskin heller, uten at jeg tror det hadde hjulpet å ha en. Pleide å gå til skredder da vi bodde utenfor Norge, men er sjokkert over priser her hjemme på å legge opp ting og å fikse hull i bukser etc. Et år fikk jeg faktisk gjort et par slike reparasjoner på en ferie i Marrakesh (sykt billig og veldig bra).

Men; Mannen min har vært utrolig flink til å male og reparere et enormt gjerde utenfor her i stedet for utskiftning eller innleie av proff maler, så jeg skryter litt på hans vegne. Det tok flerfoldige timer - over 100 - men han synes at sånt er gøy så da var det vinn vinn.

Har tenkt litt på å ha det som et prosjekt når jeg blir eldre (når er det?), både reparasjoner og å generelt lage ting selv som jeg vanligvis ville kjøpt. Kan jo være gøy, også. Første prosjektene blir nok i form av sylting og å lage likør og sånt. En venn hadde laget Limoncello nettopp, og det har jeg også lyst til å prøve meg på. Dette ble utenfor tema, men det handler jo om å kjøpe mindre det, også, så jeg tok det med.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat