Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-25, 20:17   #9
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?

Jeg har ønsket meg en smelldyr regnjakke. Min helårsjakke med uttagbart for (også av det svindyre slaget) gir meg etter 3 hele år litt kvalmebyger.
I styrtbygene i går, bestilte jeg den jeg ønsket meg, og planen er at den 3 år gamle skal få henge fint med foret i og tas frem med glede når vintertemperaturer står på agendaen.

Ja, også ønsker jeg meg en i overkant dyr jobbveske, men tror den skal få vente litt siden jeg bestilte jakken. Men om ikke jakken passer, så kanskje det blir veske i stedet.

Litt nye sommerklær trengs virkelig, men der er jeg gniten og kjøper ikke dyrt, sommeren faller stort sett på en torsdag med fullmåne, og de er det ikke mange av.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat