Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-25, 09:03   #14
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?

Jeg ønsker meg valp. Alle ungene flytter ut for å studere nå til høsten, så jeg trenger en hund til selv om jeg har tre fra før (to er gamle, så det er begrenset hvor lenge jeg kommer til å ha fire). Derfor flytter det inn en liten veldig søt labradorjente om en liten uke. Husets tredje, men man får jo aldri nok labradorer. Håpet er at de to gamle godt dresserte labradorene kan lære opp den nye i god labradoroppførsel, men jeg innser at det er en risiko for at terrierfrøken Gjørsomjegvil kan ha andre planer på det området.

Jeg trenger en ny olabukse siden jeg kun har en hel, en som er lappet flere steder og knapt henger sammen og en som er ubehagelig å ha på, men det er et ork å kjøpe slik, så det utsettes. Egentlig bare tull siden jeg vet hvilket merke, modell og størrelse jeg skal ha, butikken ligger en liten biltur unna og jeg kan parkere utenfor døra, men likevel er det et ork. Det gjelder kleskjøp ellers også.

Når det gjelder ting og utstyr til huset, er vel heller saken at jeg ønsker meg færre ting enn jeg har. Det pågår derfor en kontinuerlig opprydding. Terskelen for å kjøpe nye ting, er derfor skyhøy for tiden.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat