Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-25, 18:04   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stor sekk kan en 16-17 år gammel gutt bære?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg tenker at siden han er aktiv speider og stadig skal på tur, er det en god tanke å kjøpe en større sekk til ham. Han er helt sikkert istand til å bære noe større.

Ja, kan har blitt mer aktiv speider etter at han ble rover. Ikke at de har en rovergeuppe men han er med i roveromvudet på Sunnmøre og derved ble det en del mer aktivitet og han trives bedre der enn i den lokale gruppen hvor han altså er eneste i vgs alder som er aktiv.

Han begynte på vgs i høst og kom seg ut 14 års mobbe-liv egentlig og har blomstret på mange vis. Speider aktiviteter utenfor egen gruppe har han vært med på litt i ungdomsskolen også og jeg så at han likte det og nå blomstrer han og koser seg.

Så om dere sier at en større sekk kan fungere så tror jeg vi skal se etter en større sekk. Gjerne fortsatt regulerbar rygg siden han nok ikke er utvokst i lengden enda, men med plass til litt mer. Tyngden på sekken gikk fint. Men det er på turer med mye regn greit om man har mest mulig av baggasjen oppi sekken, for det er grenser for hva regntrekket når rundt.