Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-25, 00:14   #85
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #03

Ok, han visste nemlig ikke selv.

I morgen har klassen hans "studiedag" hjemme så jeg lurte på hva han skulle gjøre. Og det var visst ingenting. Studiedag pga eksamen "på huset" så rom og personale er opptatt. (Søstra hadde av tilsvarende grunn i dag aktivitetsdag, hun går på u skolen og 10. Skulle ja muntlig pber hele skolen)

Godt for min, som altså ikke har vært på skolen denne uken pga uhellet på søndag, så får han faktisk helt til tirsdag på å komme seg. Innen da håper jeg det går greit.

Når standpunkt mer eller mindre er satt, han ikke kan komme opp i muntlig og han er bekreftet kommet inn på neste skoleår (går jo på akademiet så første opptak for en mnd siden) så er det vel begrenset hva de skal gjøre på resten av skoleåret
Jeg husker sånn sett fra egen vgs tid også at de siste ukene var ganske..... Rolige.