Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-25, 09:46   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #03

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg lurer på dette med sensur av skriftlig eksamen på videregående skole. Er det slik at det slippes samtidig for alle eller skjer det over flere tidspunkter?

Jeg spør fordi jeg ser i andre tråder at mange har fått resultatet av sine skriftlige eksamener, mens min mener at han ikke får før i morgen. Ikke at det er så farlig, men jeg trodde det var likt for alle.

Jeg husker fra min tid som elev at dette skjedde samtidig for alle. Hvilket betydde at i tredjeklasse fikk vi ikke vite det før vi stod der med vitnemålet i hånda foran hele kullet inkludert foreldre. Noen ble gladere enn andre ... for å si det sånn. (Les: halve matteklassen min fikk 1 eller 0, og altså ikke et godkjent vitnemål.)

Jeg mener det slippes i puljer. I går var det i hvert fall slik at det ble sluppet puljevis i VIS fra 09.00 og utover.