Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-25, 10:05   #2
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Erfaring med kompaktovn eller kombiovn med mikro?

Jeg har ikke en sånn kompakt ovn selv, men har en veldig god venninne som har en slik. Det er den hun alltid bruker, selv om vi er en svær gjeng ( 12-20 pers). Fordi det går raskere å kjøre 2 runder i den enn å varme opp den megastore ovnen hun har i tilegg (en 90 cm bred ovn). Men jeg tenker at dersom du uannsett har en airfryer, så trenger du kanskje ikke denne i tillegg.

Jeg har en kombinert micro og dampovn, og den var svinedyr, dvs omtrent det samme som en micro pluss en dampovn. Jeg tenker at jeg har kjøpt 2 ovner på plassen til 1.