Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-25, 22:31   #7
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perler i København?

Kødbyen ja! Warpigs for øl. Det er ein Hart der og, så det kan kombinerast.

Grød - kjede med grøt i varianter du aldri hadde tenkt på.

LaNeta eller LaNita elns. Beste tacos eg har spist ever. Finst både på Vesterbro og Nørrebro.

Eg lasta ned StoryHunt og gjekk ein podcast-guida-tur i Tove Ditlefsens fotspor. Det er mange varianter i Køben.

Arnold Buschs bokhandel ved Runde Tårn

Sommerfuglen og den garnbutikken like ved Nørreport

Mikkeler-puben i Josefines gade (trur eg?) - damenavngate på Vesterbro

Reffens på Refshaleøen er òg veldig fint, men var meir autentisk og kreativt i 2018 og meir hipstermekka i 2024.

I Fiolstredet (trur eg, eller like ved) er det to små uavhengige bokhandlere med kafé. Har testa begge. Den eine er fransk, den er litt større enn den andre, medan den minste har veldig godt utval i danske bøker.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat