Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-25, 19:20   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sengetøy-anbefaling, da?

Jeg vet det har vært tråder om dette før, men noen har kanskje fått nye favoritter siden det. Jeg er på jakt etter nytt sengetøy. Ettersom jeg bruker flere dyner og puter i senga enn de fleste, vil jeg gjerne finne ulikt sengetøy som matcher hverandre, selv om ikke alt er likt. Jeg gidder ikke stryke sengetøy, så det må gjerne være i en kvalitet som ikke ser for «slaskeste» ut uten. Det er likevel ikke aktuelt for meg å betale over tusen kroner pr. sett, for jeg synes ikke pris nødvendigvis reflekteres i hvor fornøyd jeg blir med dem.

Har du noen å anbefale?