Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-25, 14:23   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva stemmer du nå?

Jeg respekterer folk som stemmer på de fleste partier. Selv om jeg er riv røskende uenig med noen av dem og sliter en del mer Frp

Men nes unntak av enkelte små relativt ensrettde partier så er det nå slik at partiene står for mange saker og ikke alle setter "handel med et land som driver folkemord" øverst på prioriteringslisten sin. Faktisk vil svært mange velgere se mye på en del innenrikssaker

Så jada, jeg klarer å respektere folk og deres valg selv om det slett ikke betyr at jeg støtter folkemord. Men kjenner folk som stemmer både høyre, KrF og Frp. Noen av dem har jeg mine problemer med og flere eqvvdem har jeg svært store politiske uenigheter med.

Men ja, jeg og mannen er ikke politisk enig heller, sånsnett. Og klarer fint å leve sammen likevel.