Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-25, 14:30   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Motorsykkel - ville du satt på?

Jeg har aldri fått tilbud om det. Datteren min hadde en kjæreste en periode med lett motorsykkel, og hun satt mye på. Jeg skjønte at jeg ikke kunne nekte henne det, så vi fokuserte på sikkerhet, kjøpte egen jakke til henne og sånn. Etter det ble slutt kom det frem at de hadde kjørt ut av veien en gang og at det hadde vært litt skummelt. Hun har lyst på lappen på sykkel selv, så jeg svarer stort sett alltid ja til at hun kan låne bil, sånn at hun ikke skal kjenne behovet. Jeg synes det er skummelt.

Hvis jeg skulle ha svart ja selv, måtte det ha vært en jeg stolte veldig på, som jeg opplevde som trygg og ansvarlig i trafikken. Men har aldri tatt stilling til det på ordentlig.