Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-25, 09:15   #42
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva stemmer du nå?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg visste veldig godt at flere kom til å reagere på utsagnet mitt, men det står jeg støtt i. Det er min mening og jeg hadde behov for å uttrykke den nå.

Jeg tenker at de som stemmer disse partiene bryr seg fint lite om min mening, men det er faktisk ganske mange som ikke tenker over at partiet de eventuelt stemmer på støtter folkemord. Det er noe å tenke på!

Hvorfor er det en merkelig ting å si egentlig?
Respekterer dere alle valg alle menneskers tar?

For meg ligger det en enorm forskjell i å i si at man ikke respekterer andre menneskers valg, og at man ikke respekterer andre mennensker. Selv om det er en liten forskjell i formuleringen har den stor betydning for meg, så jeg reagerte også på det første innlegget ditt. Polarisering og hat oppstår når man slutter å respektere andre mennesker. Konstruktive debatter oppstår når man respekterer mennesker, men er uenig i meningene deres.

Ja, jeg skal selvsagt stemme, men har ikke helt landet på hva enda.

Sist redigert av My : 14-07-25 kl 09:30.
My er aktiv nå   Svar med sitat