Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-25, 14:51   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hårløse legger - er det helt frivillig?

Svaret på spørsmålet i overskriften er selvfølgelig egentlig "ja", men i år har jeg møtt meg selv litt i døra på dette. Jeg har alltid barbert håret på leggene mine om sommeren, men i år hadde jeg egentlig bestemt meg for å la det være. Jeg er så heldig(?) å være begunstiget med såkalt nordisk hår. Det er derfor helt tynt, ganske sparsommelig og relativt lyst. Jeg er nå definitivt i kategorien ordentlig voksen, så jeg tenkte at jeg kunne bestemme meg for dette helt selv. Men så endte jeg opp med å barbere dem allikevel.

Jeg følte at det ble noe feil med å ha hårete legger. Selv om jeg er ganske sikker på at jeg var den eneste som så hårene, så få og tynne som de er/var. Jeg tenkte at alle andre "tenkte sitt" om mine legger. Og samtidig skammet jeg meg over at dette med å barbere leggene ikke var like frivillig som jeg hadde tenkt. Jeg liker det jo ikke når de sosiale kodene bestemmer over meg på slike ting.

Noen flere som har tanker om temaet?