Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-25, 16:44   #18
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårløse legger - er det helt frivillig?

Nå er min sønn yngre enn mange andre FB-barn men min oppfatning er ikke at det er mer sosialt akseptert å ha hårete armhuler enn det var i min ungdom. Nesten tvert om og det virker veldig «strengt» hva som er estetisk akseptert men det kan jo også reflektere ulike krav i ulike sosiale settinger.

Jeg shaver «alt» og gjør det frivillig hele året. Jeg vet jo at jeg er sosialisert inn i denne adferden (og ikke av min BH-løse, hårete, mamma)men nå er jeg på det punktet at jeg ikke føler meg fresh eller «ordna» hvis jeg ikke har shavet. Jeg er opplever også mer og kjipere svettelukt når jeg ikke har shavet under armene. Mulig det er sånn fordi jeg har føkka med opplegget men sånn er det nå.