Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-25, 23:04   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårløse legger - er det helt frivillig?

Jeg har aldri farget håret så langt på staks 46 år og har ikke tenkt å begynne nå. Jeg har rimelig mørkt hår, blondine dagene mine er forlengst over. Og kefbjwt en voksende andel tilnærmet hvite hår. De r lever jeg faktisk helt fint med, men hvor tynt det er et felt bakpå der... Det liker jeg slett ikke. Der kamufleres en del av bustete, krøllet hår, men trolig blir jeg nok mer lik min far enn min mor i håret etterhvert...

Mannen er langt tynnere og langt gråere enn meg, og bare en måned eldre, så det er sånn sett helt greit at det synes at han har ei ikke helt ung kone.

Men akkurat barbere meg under armene.... Ja, det er jeg indoktrinert til å gjøre. Selv om jeg ikke er så flittig hele året