Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-25, 12:41   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårløse legger - er det helt frivillig?

Jeg har også helt lyst, nesten usynlig hår på leggene - men barberer dem likevel, for å føle meg «fresh». Barbermaskina er veldig dårlig, da, så resultatet er så som så. Barberer kun legger, ikke armer eller lår. Om vinteren barberer jeg verken legger eller armhuler, normalt sett. Farger ikke håret, men er heller ikke noe grå ved 50+ (og det kommer uansett neppe til å vises så godt når jeg blir det, museblond som jeg er ).

Det er ofte sånn at man er forfengelig på litt ulike ting, tenker jeg. Selv går jeg aldri noe sted uten maskara, og jeg har alltid skjørt eller kjole, men håret er et sorgens kapittel og går for lut og kaldt vann. Klipte meg i går, for første gang på 13 måneder, det er ofte til meg å være.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat