Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-25, 13:35   #1
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårløse legger - er det helt frivillig?

Jeg barberer leggene på sommeren, men ikke armhulene så sant jeg ikke skal i selskap med fin kjole uten ermer. På vinteren kjører jeg pels på legger, så slipper jeg stilongs.

Jeg har alltid hatt mye hår, også på leggene, mørkt og stritt. Men nå når dere sier det, så er deg jammen meg mye mer beskjedent enn det har vært. Jeg begynner antagelig å bli gammel jeg også.

Jeg tror det er en sosial ting for meg. Datteren min barberer ikke (men har lyse hår), mens jeg, jeg vet ikke, jeg bare liker ikke å gå med kjole og hårete legger. Jeg er blant dem som ikke ser hva andre gjør, jeg legger rett og slett ikke merke til andres legger, så det er selvpålagt at jeg barberer mine egne legger, ev. indoktrinert i ung alder.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat