Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-25, 15:56   #56
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårløse legger - er det helt frivillig?

For 200 år siden var leggene dekket av lange kjoler til en hver tid. Så det var sikkert ikke noe tema.

I tenårene ble jeg tipset om at det var lettere å unngå svettelukt ved å barbere armhulene, så det har jeg gjort siden. Jeg synes egentlig underarmshår er ekkelt på alle, så selv om det er vanligere på menn, er jeg ikke fan der heller.

Hadde legg-hårene vært like lyse og tynne som arm-hårene hadde jeg ikke fjernet noe, men legg-hårene er merkelig mørke, så dem tar jeg helt på automatikken. Ja, det er usedvanlig kjedelig, men det er også tannpuss, dusjing og do-besøk. Så legg-barbering er på MÅ-lista for meg. Jeg skal dog prøve meg på permanent hårfjerning, for så kjedelig er det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat