Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-25, 11:16   #63
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårløse legger - er det helt frivillig?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg driver ikke aktivt og ser etter om andre damer har barbert leggene, under armene og bikinilinjen men om jeg først tilfeldigvis ser det, reagerer jeg. Særlig på sistnevnte. Det går litt over til "ekkelt" hvis kjønnshår stikker ut, mens jeg tror jeg ville sett på manglende barbering av legger som at personen ikke brydde seg. Men altså - jeg ser ikke spesifikt etter sånne ting og innser at det kan virke veldig dømmende å tenke slik om andre. Prøver bare å beskrive situasjonen. For egentlig synes jeg jo at folk må få gjøre som de selv vil, men skjønner nok at normen - for meg - har gått lengre enn jeg trodde.

Det er bare hår. Hvorfor ekkelt?
At man ikke vil ha det selv er en ting, men å koble det til ekkelt?
Hvordan oppstår den slutningen?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat