Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-25, 16:36   #72
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårløse legger - er det helt frivillig?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Ang. bikinilinjen så handler det for min del ikke om hvorvidt folk er glattbarberte utenfor trusa til enhver tid, det er hvis jeg ser masse bush stikke utenfor bikinien på stranda eller lignende at jeg synes det er rart ("rart" i den forstand at det er utenfor alt samfunnet oppdrar oss til at er "innafor", kanskje "uventet" er et mer dekkende begrep).

Når det er sagt har jeg aldri sett noen med bikini med mass bush på utsiden, så det er helt hypotetisk.

En del av oss som ikke barberer den linja der, går ikke på stranda - eller så har vi en bikinitruse som er mer av en shorts. (Og/eller så er det lite bush å hente.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat