Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-25, 20:38   #418
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke om valget i USA (igjen …)

Jeg har ikke turt å si det høyt og ikke lagt ut noe å SoMe i sommer, men ja, jeg har vært i USA i sommer (og besøkt familie)

1. Det er markant mindre turister der, vi har vært på steder der normalt er ekstremt mye turister. I år hørte jeg norsk 1 gang iløpet av hele ferien. Områder og restauranter hvor vi normalt har måtte stå i kø eller måtte hatt reservasjoner, ikke noe problem i år.

2. Det er stor motstand mot dagens leder. Det snakkes åpenlyst og høylydt om misnøye. Steder der det normalt vaier flagg med dagens leder er borte. Folk går med T-skjorter som viser motstand.

3. Vi hadde noen dager i Washington, der har de satt opp store sperringer rundt hele Det Hvite Hus. Parken man normalt går igjennom før man kommer til DHH er avsperret med gjerder, rambukker og Secret Service - strengt vakthold. Demonstranter på forsiden av det huset.

Mange snakker om Trump og JD Vance, de er nr 1 og 2 i forhold til å lede landet. Men man må ikke glemme speakeren i kongressen, Mike Johnsen, som er USA's 3. mektigste person. Han stiller i eksakt samme kategori som nr 1 og 2.

Den hardbarkede tilhengerskaren til dagens leder sies å være nå på kun 12%.

Sist redigert av Fløyel : 19-08-25 kl 20:44.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat