Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-25, 09:33   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Startsett brodering?

Men altså. Geriljabrodering. Finnes det noe vakrere.
Tror jeg må lage noen julegaver.
Men jeg har aldri brodert så mye som en fluelort siden håndarbeidstimene på barneskolen. Antar det finnes videoer på nett, så skal alltids få til det praktiske.
Men hva trenger man og hvor kjøper man? Og hvordan unngår man å bli bitt av basillen og handle masse?
Jeg er relativt rikt utstyrt med garn, strikkepinner og mønsterbøker (og har strikket en hel del både til meg og andre altså) og vet at det er fort gjort å handle utstyr man ikke trenger. Så helt enkelt, hva må man ha, hva er kjent og hva er helt unødvendig?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat