Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-25, 20:53   #6
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg strikke?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg synes den du lenker til er veldig fin - og når den strikkes ovenfra og ned, kan du evt justere manglende garn med annen farge på avslutning av ermer og bol? Det står izoppskriften at det kreves fra 540 - 960 meter, så det er jo avhengig av størrelsen du strikker om det blir nok.

jeg er 163 cm høy, og liker derfor å strikke ovenfra fordi mange gensere er for lange for meg og jeg synes jeg kler bedre litt kortere, og det er lettere å tilpasse når man strikker fra toppen.
- hvis du vil ha xl på grunn av lengden, kan det kanskje blir litt snaut med garn til oppskriften du lenker til?

Det er mest pga. bredden, egentlig, jeg er 168 cm høy men drar en del rundt bryst og mage. Dette er merinoull, naturfarget, og jeg synes at det er vanskelig å matche det med noe annet innimellom nederst. Det har sin helt egen stil, liksom. Sånn her: https://www.mariejelenka.eu/en/2022/...rn-from-spain/

banana er ikke aktiv   Svar med sitat