Sv: Overgangen fra ett til to barn
Nå i ettertid er jeg litt glad for at jeg med min første opplevde en gutt som "aldri" sov og våknet "hundre ganger" om natta og at han hadde våketid fra 04-07 fra han var 3 måneder og en stund fremover...
Det lengste han sov på dagtid var i 45 minutter og en - 1- gang sov han i 3 timer!!! DA var det gæærnt da!!
HAn ålet seg rundt da han var 5 måneder og gikk da han var 9måneder og 1 uke. Jeg trodde jeg skulle få en søt liten BABY, jeg. Må si jeg var glad da han fikk barnehageplass da han var 1 år og 7måneder for da fikk jeg litt tid til meg selv igjen. Altså at jeg fikk sitte litt rolig på kontorstolen min.. 
Jeg var så urolig selv og sov ikke en hel natt på 2 år og 9 måneder.
HAn har alltid vært en harding og tar ikke nei for et nei. HAn har vært en tett plugg og hatet å ha på klær så en periode da han var 1 år, fra mai til november så sloss vi med å beholde klærne på han!! Herregud som jeg strevde med "klumpen" min.
Så da vi satt igang med lillebror tenkte jeg at det var bare å trå til mens jeg allikevel var så sliten.
Men lillebror var en annen kaliber, gitt. Han har sovet så fint og er så "snill og grei og føyelig. Jeg har iallefall skjønt at det å få sove om natten er alfa omega for å takle en lang dag med barn! 
Storebror har vist seg å være en fantastisk bror. Han går ikke et sted uten lillebroren sin og de leker så fint sammen. De spør etter hverandre med en gang om morgnene eller når vi kommer hjem. Det har ikke vært noe sjalusi å nevne heller. Så her ordnet det seg til stor fordel at vi fikk en liten tass til.
Det er 3 år og 7 måneder mellom barna.
Lykke til med den lille som kommer.