Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-25, 14:17   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slå sammen leiligheter i sameie

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Du må spørre om du kan ha fløydører - jeg ser for meg stuer på rad, her, med bøker fra gulv til tak!

Ja, hvorfor tror du vi vil ha en leilighet til, liksom?

Takk for tips, alle! Vi har på ingen måte bestemt oss, men det er en artig tanke. (Og så er det jo ikke superrisikabelt å kjøpe uten å ha fått endringer godkjent; i verste fall får vi bare selge den igjen og håpe at ikke markedet har kollapset i mellomtiden.

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Bryter man en brannvegg, er det søknadspliktig. Setter du inn en dør mellom seksjon en og to, kan det være to selvstendige enheter, som man da betaler egne fellesutgifter for seg.
.

Det er dette med brannvegg jeg ser for meg er mest iffy, ja. Og jeg vil tro at vi må betale fellesutgifter for begge enhetene for å få det godkjent i sameiet (ellers blir det jo høyere fellesutgifter på de andre).