Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-25, 10:22   #34
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Middag lille julaften

Ånn inni hodet mitt så "pleier" vi lage bifflillejulaften, det pleide i alle fall mine foreldere, sånn de site årene jeg borde hjemme Jeg har noen unger om ikek liker biff, dog flere og flere av dem begynner å bli store og klarer tygge storfekjøtt, slev yngste sier hun liker det dersom det kommer fra onkel sin gård (Vi kjøper med oss et utvalg fra gårdsutsalget hver sommer )

Men, reelt så er lille julaften en kaosdag, hvor julemagien skjer, og huset går fra kaos til jul i løpet av den kvelden. Så middag.... det tror jeg varierer fra år til år, og mannen er vant med take out, så, tradisjoner litt i hver sin ende. Om vi skulle hatt gjester så måtte vi jo ha faktisk hatt julen på plass allerede, og si så all tror jeg sånn "plukkmat" hadde passet finfint, man kal jo til å gå inn i mange dager med tinge middager Eller rett og slett taco. det blir IKKE taco på fredagen den uken, så kanskje like godt ha det på tirsdagen Jeg har altså ingen fasit akkurat.