Sv: Julen 2025
Jeg er på en måte sent ute og på en annen måte mer ajour enn jeg noen gang har vært.
5.12 drar vi østover for en navnefest og da skal vi ha med oss alle julegavene til svigers, så de har stått ført på prioriteringslisten. Kalendere og fostørreler av bilder er bestilt, men julekortene må jeg sette meg ned og bestille i kveld, jeg har fått i havn, bestilt, eller planlagt de aller fleste julegavene til mannens side av familien, såen siste runde med nettbestillinger i kveld så tenker jeg det meste faller på plass, og fått tips om noe til den eneste jeg ikke hadde en ide for, min 18 år gamle svoger. Moren mener Dermalogica clear start er et godt tips til ham, det har brukt før og likt. Jeg tror jeg kombinerer de med et lite kortspill eller noe slikt, han digger denslags. Søstra får en pysj hun ønsket seg.
Egne barn og mann er derimot komplett usikkert, nevø og niese ikke helt planlagt, men hun har i alle fall ønskeliste, bror og svigerinne har jeg vist kjøpt dobbelt opp for jeg hadde glemt at jeg hadde kjøpt "via mamma" over telefon en travel lørdag jeg var på handletur for et par mnd siden
Det faller nok på plass.
Sannsynligvis har både jeg og mannen fri 23.12 så det er jo håp om at julefreden kan senke seg litt før kl 3 på natten, det hadde vært fint