Tråd: Er du rasist?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-07, 22:17   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du rasist?

Your data suggest a moderate automatic preference for Multicultural compared to Unicultural.

Tja, det gjør jeg sikkert. Jeg syns som regel det er mer interessant med en kulturell sammensatt gruppe, enn en veldig ensartet. Jeg har vokst opp i et slikt miljø også. Men er enig med Skilpadda at man "lærer" ført å trykke en vei, og når det bytter er det det som kan skape forvirring og litt saktere trykking enn selve bildene og ordene. Hadde vært artig å ta samme testen, bare motsatt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat