Tråd: Julen 2025
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-25, 11:43   #38
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julen 2025

Jeg er nesten ferdig med det som må kjøpes av gaver, men det gjenstår litt strikking. Hvis jeg ikke blir ferdig med det må jeg ut og kjøpe noe ekstra til de som ikke får noe strikka (nevøer og nieser - det bør være ganske likt).

Julebaksten i år har jeg bestilt hos det lokale hjemmebakeriet. Skal selv bake cookies og selvfølgelig sikkert 50 aniskringler. Kjøpte juleskinke i går, men det må bli mer desember først før jeg gratinerer den. Ellers blir den bare oppspist før jul!

Rydd&vask står på agendaen, men jeg tar det ikke så seriøst. Hvis det blir en runde til med mildvær kan det hende jeg vasker vinduer. Ellers skal det kjøres en runde eller tre med opphopet gammelt møblement til dynga. Det er ingen verdi i det (gammel, flekkete rammemadrass, ødelagt sengeramme, sofa med bare frynser igjen av putene, hyller som har sett bedre dager etc). Kjæresten til eldste har tilgang på varebil, så jeg har spurt om han vil påta seg jobben. Det vil han, men ikke ha betaling. Så da får han få det i form av at ungdommene kan kose seg med takeaway eller spise ute.

Ellers er det juletre, da. Nå har vi ikke hatt det to år på rad, og det er litt stusselig. Men jeg orker ikke ekte tre igjen. Og jungelen av falske trær der ute er vill - og til svimlende priser mange av de. Så … jeg greier ikke å bestemme meg og burde vel helst gjøre det denne uka pga tilbud.