Tråd: Julen 2025
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-25, 13:26   #40
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen 2025

Jeg har også gitt lego i kalendergave, til datter (17). En sånn liten løvetann. Og eldste, som er glad i museum og har som hobby å fikse negler, får en pakke med fem neglefiler med motiv av berømt maleri, kjøpt i gavebutikken på Nasjonalmuseet. Sønnen ønsker seg først og fremst godteri, så jeg får se om jeg finner noe litt kreativt. I fjor fikk han energidrikk med juleskum-smak. Siden vi alle kjøper til hverandre trenger jeg bare å kjøpe en til hver i familien da (i tillegg til lørdagene, hvor det er felles godteri til alle). Det er veldig greit.

Sist redigert av My : 25-11-25 kl 13:32.
My er ikke aktiv   Svar med sitat