Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-25, 15:40   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?

Vi slo på utendørsbelysning rett etter Halloween. Det er så mørkt og trist ute, og belysningen er kun langs kledningen på huset og gjør egentlig ikke så mye ut av seg så jeg tenker det går fint. Bortsett fra at det har kommet vann i driten og hele greiene er blitt epilepsi-fremkallende.
På julepynten er jeg litt begge deler. Jeg liker pynte tidlig, men kan ta det i puljer og ta mesteparten lille julaften. Samtidig synes jeg det gir så koselig stemning at jeg vil ha det opp tidlig. Jeg pleier skryte på meg at jeg hiver julen ut tidlig også, men praksis og teori er ikke alltid helt i samme spor. Men januar er ofte travel, så da må jeg ta det når det passer og dessuten er det deilig med en fresh start på det nye året.