Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-25, 16:29   #15
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tidlig julepynt og belysning - yeah or nay?

Hvite lys kan gjerne henge ute fra november til mars. Det er mørkt i Norge, men er lysene bilder av julenisser eller julete i fargene synes jeg de kan vente til i desember i hvert fall.

Inne vil jeg ha adventspynt fra 1. desember/1. søndag i advent. Jeg vil ha gleden og forventningen til det som skal komme. Og så liker jeg adventsfargene og synes det er moro å kunne pynte med dem i noen uker.

Julepynten kommer på plass 23. desember og får bli til 20. dag Knut jager den ut. Det er så mye å få på plass at de tre ukene får alt bli fremme.

Jeg synes tidligere og tidligere julepynting ødelegger selve jula. Når alt er julepyntet fra midt i november, hva er stas med jula da? Da er alle lei når juledagene endelig er her.

Jeg elsker romjul! Når alt ståket og kavet er over og vi kan bare nikose oss med alt vi har laget og bakt og fått og bare ha god tid til å være sammen.

Jeg synes hele vinteren blir finere av å ha både advent og forventningen og jula med all kosen. Jeg vil nyte alle deler i tur og orden og ikke ta noe på forskudd.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat